Alone:(

hejsan!
Stina bor i en lägenhet lite närmare hennes praktik under dom här tre veckorna,Hon kanske har sagt det MEN iaf så är jag här i helgen Hos henne,men ändå helt jävla alone,hah.Nej men hon skulle jobba nu ikväll så det spelar ju ingen roll för mig.jag har suttit här framför datorn och kommit på MASSOR att blogga om i hjärnan men sen ska jag ju få ut de också men sen kom jag på den BRILLIANTA idén att göra en videoblogg så jag på börjar de och de str helt tomt i mitt huvud vad ska jag säga? jag säger så och så och sådär..eeh nej vi tar bort de*börjar om* och säger de och de och neej så fick ajg brja om igen de kändes megadumt!men så fiort ajg kommer å vad jag ska säga som till oh med kan vara liite intressant så ska jag göra en videoblogg.FAST NU VET JAG!!! men de kmr ta typ tre secunder mn om jag fördriver iden med lite segt babbel om absolut igenting i typ 800 minuter/timmar så kanske de kan bli något bra tillslut ahah :-)
aja ska väll slänga till med ett video inlägg då höres
Så här fin har jag faktiskt varit,och jag erkänner jag saknar de håret
J**VLIGT mkt
XOXO Idah

Kommentarer

Skriv lite till oss :)

Ditt namn:
Jag kommer tillbaka ;D

Din mail? (bara vi kan se)

Har du en blogg?

Din hälsning

Trackback
RSS 2.0