Dagen

Tjohejsan på er!
Idag så kom min faster och två av mina kusiner som inte kunde komma igår för att fira min lillebror, så jag var tvungen att gå upp rätt så tidigt dom skulle komma vid halv elva.
Efter dom gick så sate jag mig här vid datorn och började skriva lite om Kina men tröttna så fort så jag började ist med kökortsteorin fy vilka frågor det ska vara säger jag bara. Har gjort runt 30 frågor nu av 70 orka inte göra fler just nu.
Idag ska jag åka iväg till stallet och försöka gå lite med Flamman får se hur det går min vad har börjat göra mer ont kan knappt gå just nu. Det är ju jätte bra Flamman har ont i gafelbandet så att vi ska testa att gå med henne på hårt underlag nu några dagar för att se om det hjälper och jag kan knappt gå hum... kanske kan rida lite barbacka på henne om jag har tur får se hur hon reagerar.
Men nu måste jag gå för bussen går om typ en kvart och jag ska hinna packa allt och så...

Bild på tårtan från igår som jag gjorde, vart inte så jätte bra
fick pussla med marsipanen... och så hade jag ont om tid så...

Kommentarer

Skriv lite till oss :)

Ditt namn:
Jag kommer tillbaka ;D

Din mail? (bara vi kan se)

Har du en blogg?

Din hälsning

Trackback
RSS 2.0