fel..

Alltså något måste seriöst vara fel med mig.. för 1 oh halv månad sedan så vägde jag 8 kilo mer än vad jag gör nu..jag har inte lagt om kosten eller börjat träna.men jag vill ner yttligare tio kilo.
felet är att jag har JÄTTE svårt att fika när jag är borta.. allt för att jag är rädd för att andra ska tycka att jag ser fet ut + att jag är rädd för att känna mig fet..
Att äta mat som ser fet ut eller som jag vet är fet i skolan oh hemma och hos andra, det kan jag inte äta för bara jag kollar på det känns det som om jag MÅSTE spy..men att spy är det absolut värsta jag vet. jag försöker undvika saker som gör mig illamående..alltså ngt mste ju vara fel..?Men vad? :-/

Kommentarer

Skriv lite till oss :)

Ditt namn:
Jag kommer tillbaka ;D

Din mail? (bara vi kan se)

Har du en blogg?

Din hälsning

Trackback
RSS 2.0