Har inte...

Hejsan!
Har inte skrivit på ett tag nu men det är för jag mått dåligt båda psykiskt och fysiskt...
Men nu ska jag försöka börja igen;)
Praktiken är nu slut vilket är både bra och dåligt.
Nu kommer en veckas lov som innebär för mig att plugga ikapp det jag skulle göra under praktiken då jag inte orkade. Så mycket lov för mig får iaf sova längre haha.
Idag var jag och trännade ju-jutsu vilket var grymt kul ni borde verkligen testa. Sen var jag iväg till marieberg med pappa för att köpa present till min lillebror som fyller imorn. Fick även lite hjälp med min mobil som jag haft. Sen fick jag även lite mer grejs.
När jag kom hem så bakade jag rulltårta, drömmar, kokostoppar och bullar, skulle ha gjort en tårta men florsockret tog tydligen slut så blir att fixa tårtan imorn. Vilket är tur för mig för jag är helt slut!
Foto by me!
I have a long way to go to make my dreams comes true!


Kommentarer
Postat av: † Lama

fin bild (:

2011-10-31 @ 12:59:19
URL: http://baptiser.blogg.se/

Skriv lite till oss :)

Ditt namn:
Jag kommer tillbaka ;D

Din mail? (bara vi kan se)

Har du en blogg?

Din hälsning

Trackback
RSS 2.0