Trött i hela kroppen

Hejsan!
Tänkte dra iväg och träna idag men kännde i hela kroppen att jag inte orkar.
Missade bussen igår så det vart inte av att jag gyma igår. Måste verkligen skärpa mig med det. Men har tyvärr ingen motivation till att anstränga mig mer till att träna.
Idag blir det att sitta med alla arbeten jag har liggande som jag vill ha klart innan lovet så jag slipper tänka på det då.
Sen har jag ju även kökortteorin som jag måste börja med det är nackdelen med att läsa den på distans ingen är på mig och påminner utan allt ligger på mig. Men det som är bra att vi får ha böckerna och vilken hjälp vi vill när vi gör proven! Eftersom att den här kursen är bara för att träna till det "riktiga provet" så man slipper göra om det sen så får man körkortböckerna av skolan inte så fel ;)
Imorn så har jag sovmorgon till 10 ÄNTLIGEN orka knappt gå upp idag. Jag ska få hoppa in i serveringen och hjälpa dom lite, sen så ska jag dra iväg till sjukhuset en sväng och så tillbaka dit och hoppa in i serveringen och jobba lite extra. Så imorn blir det trots sovmorgonen en lång dag.
Nu ska jag försöka göra klart samhällsarbetet och börja med kina arbetet så...
Hittade gammla bilder på den här datorn så glad jag kan se
ut haha

Kommentarer

Skriv lite till oss :)

Ditt namn:
Jag kommer tillbaka ;D

Din mail? (bara vi kan se)

Har du en blogg?

Din hälsning

Trackback
RSS 2.0